Galatasaray, derbi hazırlıklarını tamamladı

Galatasaray, derbi hazırlıklarını tamamladı

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını bu akşam yaptığı antrenmanla tamamladı.

2015.01.03 20:01 - Son Güncellenme: 2015.01.03 20:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, derbi hazırlıklarını tamamladı

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Hamza Hamzaoğlu yönetimindeki antrenman, ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra pas çalışmalarıyla devam eden antrenmanın ana bölümünde taktik ağırlıklı çalışmalar yapıldı.
Öte yandan antrenmanı Galatasaray Başkanı Duygun Yarsuvat, başkan yardımcısı Abdurrahim Albayrak ve yönetim kurulu üyesi Ali Dürüst de takip etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.03 20:01 - Son Güncellenme: 2015.01.03 20:01 - HABER MERKEZİ
A