Galatasaray, derbi hazırlıklarına devam etti

Galatasaray, derbi hazırlıklarına devam etti

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında kendi evinde oynayacağı Fenerbahçe maçı sabah yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2016.03.17 13:45 - Son Güncellenme: 2016.03.17 13:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, derbi hazırlıklarına devam etti

Florya Metin Oktay Tesisleri Jupp Derwall antrenman sahasında Teknik Direktör Jan Olde Riekerink yönetiminde sarı-kırmızılı futbolcular derbi hazırlıklarına devam etti.

Antrenman ısınma hareketleriyle başlarken ardından pas çalışması yapıldı. Ana bölümde ise sarı-kırmızılı futbolcular üç takım halinde çift kale maç turnuvası yaptı. Antrenman, soğuma hareketlerinin ardından tamamlandı.


Sabri Sarıoğlu, tedavisinin ardından takımdan ayrı özel program dahilinde bireysel çalışma yaparken, Sinan Gümüş'ün tedavisine devam edildi.


Galatasaray, Fenerbahçe karşılaşmasının hazırlıklarını yarın saat 10.30'da yapacağı antrenmanla sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.17 13:45 - Son Güncellenme: 2016.03.17 13:57 - HABER MERKEZİ
A