Galatasaray, deplasmanda OGM Ormanspor'u yendi

Galatasaray, deplasmanda OGM Ormanspor'u yendi

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 22. haftasında Galatasaray, deplasmanda OGM Ormanspor'u 93-90 yendi.

2022.03.19 16:17 - Son Güncellenme: 2022.03.19 16:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, deplasmanda OGM Ormanspor'u yendi

Salon: M. Sait Zarifoğlu

Hakemler: Mehmet Serdar Ünal, Fatih Güler, Serdar Saraç

OGM Ormanspor: Robinson 10, Gökşen Fitik 11, Sevgi Uzun 13, Mc Cowan 22, Lucet 5, Meltem Avcı 14, Damla Gezgin 15

Galatasaray: Plum 32, Merve Aydın 26, Evans 8, Davis 3, Gizem Başaran Turan 5, Melis Gürcan 7, Krajisnik 6, Sude Yılmaz 6

1. Periyot: 26-24

Devre: 53-55

3. Periyot: 67-76

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.03.19 16:17 - Son Güncellenme: 2022.03.19 16:17 - HABER MERKEZİ
A