Galatasaray'dan sezonun en kötü performansı

Galatasaray'dan sezonun en kötü performansı

Sarı-kırmızılılar Fenerbahçe kalesine 3 şut göndererek bu sezonun en kötü rakamıyla yüzleşti.

2016.04.14 10:55 - Son Güncellenme: 2016.04.14 10:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'dan sezonun en kötü performansı

Galatasaray, 0-0'lık Fenerbahçe maçında rakip kaleye yalnızca 3 şut çekti ve bu sezon Süper Lig'de en az şut çektiği maçını oynadı. Sadece Selçuk İnan kaleyi bulurken; Sneijder ve Bilal'in şutları ise farklı şekilde auta çıktı. F.Bahçe ise 4'ü isabetli 18 şuttan gol bulamadı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.14 10:55 - Son Güncellenme: 2016.04.14 10:55 - HABER MERKEZİ
A