Galatasaray'dan PAOK maçı sonrası Fenerbahçe'ye gönderme

Galatasaray'dan PAOK maçı sonrası Fenerbahçe'ye gönderme

Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi'nin ilk haftasında Yunan ekibi PAOK'u 3-1 yendiği maçın ardından Fenerbahçe'ye göndermede bulundu

2024.09.26 08:43 - Son Güncellenme: 2024.09.26 08:44 - Spor - SÖZCÜ
A
Galatasaray'dan PAOK maçı sonrası Fenerbahçe'ye gönderme

Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye "3-1" Göndermesi: "Alışkanlık"

Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi'nin ilk haftasında Yunan ekibi PAOK'u 3-1 yendiği maçın ardından Fenerbahçe'ye göndermede bulundu.

Sarı-kırmızılı kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Alışkanlık" ifadesi kullanılarak, Fenerbahçe karşısında daha önce alınan 3-1'lik galibiyete atıfta bulunuldu. Bu gönderi, Galatasaray taraftarları tarafından kısa sürede binlerce beğeni aldı.

Galatasaray'ın X (eski Twitter) hesabı üzerinden yaptığı ve büyük yankı uyandıran paylaşım şöyle:

"Alışkanlık."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.09.26 08:43 - Son Güncellenme: 2024.09.26 08:44 - SÖZCÜ
A