Galatasaray'dan Beşiktaş'a gönderme

Galatasaray'dan Beşiktaş'a gönderme

Pazartesi günü oynanacak derbi öncesi Galatasaray Kulübü'nün resmi hesabından Beşiktaş'a ince bir göndermede bulunuldu.

2017.02.25 17:19 - Son Güncellenme: 2017.02.25 17:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'dan Beşiktaş'a gönderme

Süper Lig'in 22. haftasında 27 Şubat Perşembe günü oynanacak derbi öncesi sarı-kırmızılı kulüpten Beşiktaş'a bir gönderme geldi.

Kulübün resmi twitter hesabından "Farkın Farkındayız" etiketiyle yapılan paylaşımda iki yıldızlı Galatasaray forması kullanılırken, "Gerçekleriniz bizim için RETRO" ifadeleri kullanıldı.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan bu paylaşım şu anda 2 yıldızı ve 14 şampiyonluğu bulunan Beşiktaş'a ince bir gönderme olarak algılandı.

İki yıldızı bulunan Beşiktaş'a gönderme olarak yapılan paylaşım, sarı-kırmızılı taraftarlar tarafından beğenilirken, siyah-beyazlıların tepkisini çekti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.25 17:19 - Son Güncellenme: 2017.02.25 17:19 - HABER MERKEZİ
A