Galatasaray'da taraftarlar 100'er bin TL'lik derbi primine tepki gösterdi
Galatasaray'da taraftarlar, Fenerbahçe karşılaşması için yönetimin galibiyet halinde kişibaşı 100'er bin TL prim dağıtma uygulamasına tepki gösterdi.
2016.04.11 11:53 - Son Güncellenme: 2016.04.11 11:54 - Spor - HABER MERKEZİ
Taraftarlar, amatör branşlarda para sorununun yaşandığı bir dönemde bu prim olayına bir anlam veremediklerini belirterek, "Fenerbahçe'yi yenmek için prim mi alınır! Oyuncular sahaya çıkıp, sonuna kadar savaşmalı ve bu maçın karşılığı olmadan kazanmalı" yorumlarını yaptılar.