Galatasaray'da kupa şoku!
Ziraat Türkiye Kupası G Grubu 5. maçında gruptan çıkmayı garantileyen iki takımın maçında Galatasaray deplasmanda Eskişehir'e konuk oldu.
2015.01.28 22:10 - Son Güncellenme: 2015.01.28 22:11 - Spor - HABER MERKEZİ
Ziraat Türkiye Kupası G Grubu 5. maçında gruptan çıkmayı garantileyen iki takımın maçında Galatasaray deplasmanda Eskişehir'e 1-0 mağlup oldu.
Karşılaşmanın tek golü 41. dakikada Kamil Ahmet'in sağ kanattan ortasında şık bir kafa vuruşu yapan Andaç, Eray'ın bakışları arasında topu ağlarla buluşturmasıyla geldi.
Bu skorla Eskişehirspor 12 puana yükseldi ve grupta G.Saray'ın önünde haftayı lider kapattı. Sarı kırmızılı ekip ise 9 puanda kaldı.
Balçova ile Diyarbakır BŞB'nin berabere kalması sonucu Eskişehir ve Galatasaray gruptan çıkmayı garantilemişti.