Galatasaray'da istifa depremi

Galatasaray'da istifa depremi

Galatasaray'ın Kayserispor karşısında 2-0 geri düşmesinin ardından sarı-kırmızılı tribünlerden 'Yönetim istifa' sesleri yükseldi.

2017.02.12 20:50 - Son Güncellenme: 2017.02.12 20:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'da istifa depremi

Süper Lig'in 20. haftasında Kayserispor'u ağırlayan Galatasaray, ilk yarıyı 2-0 geride kapattı. İkinci yarıda da etkisiz futbolunu sürdüren sarı-kırmızılılar, tribünlerden dakikalarca tepki yağdı. 

Galatasaray taraftarı hep bir ağızdan yönetimi ve Riekerink'i istifaya davet etti.

Taraftardan 2 oyuncuya tepki

Galatasaray'ın Kayserispor ile oynadığı mücadelede taraftarlar takıma tepki gösterdi. Rakiplerin puan kaybettiği haftada mutlak 3 puan parolasıyla maça çıkan ancak ilk yarıda yediği gollerle 2-0 geriye düşen Galatasaray'da taraftarlar patladı. Sarı-kırmızılı taraftarlar, karşılaşmanın 2. yarısının başında Semih Kaya'ya tepki gösterirken, 67. dakikada oyundan alınan Sabri Sarıoğlu'nu da ıslıkladı.

Öte yandan Galatasaray taraftarı, 2. yarının ortalarında "Sabrımız taşıyor, adam gibi oynayın" şeklinde tezahürat yaptı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.12 20:50 - Son Güncellenme: 2017.02.12 20:50 - HABER MERKEZİ
A