Galatasaray'da gözler maliyeti yüksek futbolculara çevrildi

Galatasaray'da gözler maliyeti yüksek futbolculara çevrildi

Galatasaray'da gözler yıllık maliyeti 20 milyon euro'yu bulan Sneijder, Muslera, Podolski ve Selçuk dörtlüsünde.

2016.03.04 08:43 - Son Güncellenme: 2016.03.04 08:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'da gözler maliyeti yüksek futbolculara çevrildi

UEFA'nın getirdiği yaptırım kararından sonra ise gözler sarı-kırmızılı oyuncularda. Yıllık giderleri 50 milyon euro'yu geçen oyuncular, 'ya feda ya veda' diyecek. Sadece Fernando Muslera, Selçuk İnan, Wesley Sneijder ve Lukas Podolski'nin yıllık ücret, maç başı ve primleri 20 milyon euro'yu geçiyor. Gelecek sezon baz alındığında yıllık, Sneijder 4.5 milyon, Muslera 3.6 milyon, Podolski 3 milyon, Selçuk İnan ise 2.9 milyon euro kazanacak. Maç başları için de ortalama 25 bin euro alan bu 4 oyuncunun, yıllık ortalama kişi başı maç başı gideri 800 bin euro civarında. Bu rakamlara primler de eklenince uçuk bir gider rakamı ortaya çıkıyor. Galatasaray yönetiminin, bu rakamları ödemeye devam etmesi zor görünürken bu durumda 4 oyuncudan en az ikisini elinden çıkarması gerekebilir. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.04 08:43 - Son Güncellenme: 2016.03.04 08:43 - HABER MERKEZİ
A