Galatasaray'da Beşiktaş maçı çalışmaları devam etti

Galatasaray'da Beşiktaş maçı çalışmaları devam etti

Beşiktaş ile Pazartesi günü sahasında derbi maçına çıkacak olan Galatasaray'da çalışmalar devam etti.

2017.02.24 17:32 - Son Güncellenme: 2017.02.24 17:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'da Beşiktaş maçı çalışmaları devam etti

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında 27 Şubat Pazartesi günü TT Arena'da Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde Igor Tudor yönetimindeki antrenman, ısınma hareketleriyle başladı. Futbolcular, antrenmanın ana bölümünde ise sekiz gruba ayrılarak ayak tenisi oynadı. Antrenman öncesi sarı-kırmızılıların defans oyuncusu Semih Kaya'nın 26. yaş günü kutlandı.

Galatasaray, Beşiktaş karşılaşmasının hazırlıklarına yarın saat 17.00'de yapacağı antrenmanla devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.24 17:32 - Son Güncellenme: 2017.02.24 17:41 - HABER MERKEZİ
A