Galatasaray'da 3 vaka
Galatasaray, 3 futbolcunun Covid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.
2021.04.27 10:03 - Son Güncellenme: 2021.04.27 10:04 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray'dan yapılan açıklama şöyle:
Galatasaray Futbol takımı oyuncuları, teknik heyetimiz, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlarımız için 26 Nisan Pazartesi günü yapılan Covid-19 PCR testleri sonuçlanmış ve üç oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır.
Oyuncularımızın tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır.