Galatasaray çeyrek finalde

Galatasaray çeyrek finalde

Voleybolda Kadınlar CEV Kupası 8'li final rövanş maçında Galatasaray, Slovenya ekibi Nova KBM Branik'e deplasmanda 3-2 yenilmesine rağmen çeyrek finale çıktı.

2017.02.23 23:09 - Son Güncellenme: 2017.02.23 23:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray çeyrek finalde

 

 

 Nova KBM Branik: 3 - Galatasaray: 2

Salon: Ljudski

Hakemler: Adnan Kolos (Bosna Hersek), Chavdar Marev (Bulgaristan)

Nova KBM Branik: Najdic, Sobocan, Planinsec, Mlakar, Blagne, Kaucic (Koskelo, Jerela, Pintar, Kosenina)

Galatasaray: Seda Aslanyürek, Ruseva, Centoni, Leys, Jack, Gamze Alikaya (Nihan Güneyligil, Ada Germen, Aslı Kalaç, Güldeniz Önal, Nursevil Aydınlar)

Setler: 14-25, 25-23, 20-25, 25-21, 15-9

Süre: 124 dakika (21, 30, 29, 29, 15)

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.23 23:09 - Son Güncellenme: 2017.02.23 23:09 - HABER MERKEZİ
A