Galatasaray Bursaspor maçı ile kendi rekorunu egale etti!

Galatasaray Bursaspor maçı ile kendi rekorunu egale etti!

Spor Toto Süper Lig'de Bursaspor ile deplasmanda 1-1 berabere kalan Galatasaray, ligde kendi gol yeme rekorunu egale etti. 

2016.04.29 23:33 - Son Güncellenme: 2016.04.29 23:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray Bursaspor maçı ile kendi rekorunu egale etti!

Bursaspor'dan yediği golle bu sezon 31. hafta itibarıyla kalesinde 47 gol gören sarı-kırmızılılar, 2003-2004 sezonunda 47 golle lig tarihinde en fazla gol yediği sezonu yaşamıştı.

Bursa Büyükşehir Belediye Stadı'nda yeşil-beyazlı takımla karşılaşan Galatasaray, ilk yarısını Sivok'un 35. dakikadaki golüyle 1-0 geride kapattığı maçta, 49. dakikada Olcan Adın'ın kaydettiği golle beraberliği yakaladı.

Galatasaray, bu sezon 31. hafta itibarıyla kalesinde 47 gol gördü. Böylece sarı-kırmızılılar, lig tarihinde en fazla gol yediği 2003-2004'teki gol sayısına bu sezon 31. haftada ulaşmış oldu.

Sarı-kırmızılı takım, kalan 3 maçta en az bir gol yemesi halinde lig tarihinde en çok gol yediği sezonu yaşayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.29 23:33 - Son Güncellenme: 2016.04.29 23:34 - HABER MERKEZİ
A