Galatasaray, Ali Koç hakkında suç duyurusunda bulundu
Galatasaray-Fenerbahçe maçının ardından sonra sahada yaşanan olaylar sebebiyle sarı-kırmızılı kulübün Ali Koç hakkında suç duyurusunda bulunduğu belirtildi.
2024.05.20 09:39 - Son Güncellenme: 2024.05.20 09:39 - Spor - ENSONHABER
Galatasaray Kulübü Genel Sekreteri Eray Yazgan, derbi sonrası yaşananlar ile ilgili suç duyurusunda bulunacaklarını duyurdu.
Kulübün temsilcisinin gün içerisinde savcılığa gittiği de gelen haberler arasında.