Galatasaray'a kötü haber
Galatasaray taraftarına ait olan ''En yüksel desibelde ses'' rekoru tarihe gömüldü...
2013.09.16 11:29 - Son Güncellenme: 2013.09.16 11:29 - Spor - HABER MERKEZİ
18 Mart 2011'de Türk Telekom Arena'da oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçında Galatasaray taraftarı tarafından kırılan desibel rekoru artık başkasının elinde...
ABD Major League takımlarından Seattle Seahawks, dün oynanan San Fransisco 49ers maçında taraftarlarının ulaştığı 131.9 desbille, sarı kırmızılı taraftarlara ait 131.7 desibellik ses rekorunu geliştirmiş oldu.
Maçı tribünden izleyen Guiness yetkililerinin de bu rekoru kayıt altına aldığı ve önümüzdeki günlerde yapılacak resmi açıklamayla bu rekorun resmileşeceği öğrenildi.