Galatasaray'a derbide çıkan olaylar nedeniyle ceza verildi

Galatasaray'a derbide çıkan olaylar nedeniyle ceza verildi

Galatasaray'a, Fenerbahçe maçında çıkan olaylar nedeniyle ceza verildi.

2016.07.12 16:11 - Son Güncellenme: 2016.07.12 16:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray'a derbide çıkan olaylar nedeniyle ceza verildi

İşte PFDK'dan yapılan açıklama:

"GALATASARAY A.Ş. 'nin 26.05.2016 tarihinde oynanan GALATASARAY A.Ş. - FENERBAHÇE A.Ş. Ziraat Türkiye Kupası müsabakasında GALATASARAY A.Ş.'nin taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle 150.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada GALATASARAY A.Ş.'nin, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin kupa kategorisinde misafir kulüp olduğu müsabakada 2. kez gerçekleştirilmesinden dolayı 2.500.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada GALATASARAY A.Ş.'nin, takım halinde sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle 9.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,"

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.12 16:11 - Son Güncellenme: 2016.07.12 16:11 - HABER MERKEZİ
A