Galatasaray 5 maç sonra yenildi

Galatasaray 5 maç sonra yenildi

Galatasaray, Alanyaspor yenilgisiyle ile birlikte 5 maç sonra mağlup oldu.

2021.02.10 23:04 - Son Güncellenme: 2021.02.10 23:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray 5 maç sonra yenildi

Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçında Galatasaray sahasında Aytemiz Alanyaspor ile karşılaştı.

Mücadeleden 3-2 mağlup ayrılan sarı-kırmızılılar kupaya bu turda veda etti. Aslan bu müsabaka ile birlikte 5 maç sonra mağlup oldu.

Cimbom geride kalan 5 lig maçından da galip ayrılmıştı. Bu süreçte Denizlispor, Yeni Malatyaspor, Gaziantep FK, Başakşehir ve Fenerbahçe'yi mağlup etmişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.10 23:04 - Son Güncellenme: 2021.02.10 23:04 - HABER MERKEZİ
A