Galatasaray 5 maç sonra yenildi
Galatasaray, Alanyaspor yenilgisiyle ile birlikte 5 maç sonra mağlup oldu.
2021.02.10 23:04 - Son Güncellenme: 2021.02.10 23:04 - Spor - HABER MERKEZİ
Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçında Galatasaray sahasında Aytemiz Alanyaspor ile karşılaştı.
Mücadeleden 3-2 mağlup ayrılan sarı-kırmızılılar kupaya bu turda veda etti. Aslan bu müsabaka ile birlikte 5 maç sonra mağlup oldu.
Cimbom geride kalan 5 lig maçından da galip ayrılmıştı. Bu süreçte Denizlispor, Yeni Malatyaspor, Gaziantep FK, Başakşehir ve Fenerbahçe'yi mağlup etmişti.