Galatasaray 2022 yılında zarar etti!

Galatasaray 2022 yılında zarar etti!

Galatasaray Spor Kulübü'nün, 2022 yılını 311 milyon TL zarar ile kapattığı açıklandı.

2023.03.15 17:40 - Son Güncellenme: 2023.03.15 17:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray 2022 yılında zarar etti!

Galatasaray'ın mart ayı divan kurulu toplantısında, yönetim kurulu muhasip üyesi Levent Yaz, kulüp ile bağlı ortaklıklarına ait 31 Aralık 2022 itibarıyla düzenlenmiş yıllık mali, yönetsel ve sportif faaliyetler hakkında sunum gerçekleştirdi. Kulübün 2022 yılında 311 milyon TL zarar ettiği ifade edildi.

Denetleme Kurulu Üyesi Ömer Çirkin yaptığı sunumda, sarı-kırmızılıların toplam yükümlülüklerinin 5 milyar 818 milyon 247 bin TL olduğunu belirtti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.03.15 17:40 - Son Güncellenme: 2023.03.15 17:40 - HABER MERKEZİ
A