Galatasaray, 11 maç sonra kalesini gole kapattı

Galatasaray, 11 maç sonra kalesini gole kapattı

Dün akşam Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalan Galatasaray tam 11 maç sonra kalesini gole kapattı. Bu sezon gol yemediği maç sayısı ise 7'ye yükseldi.

2016.04.14 17:14 - Son Güncellenme: 2016.04.14 17:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, 11 maç sonra kalesini gole kapattı

Geçen sezon kazanılan lig şampiyonluğunun en büyük mimarı olarak kaleci Fernando Muslera ön plana çıkmıştı. Uruguaylı file bekçisi bu sezon ise beklentilerin altında kaldı. Bunu sırf Muslera'ya bağlamak ona haksızlık olur fakat ortada da istatistiki bir gerçek var.

Galatasaray, dün akşamki Fenerbahçe maçından önce en son 6 Şubat 2016'da oynanan Torku Konyaspor mücadelesinde kalesinde gol görmemişti. O maçtan sonra oynanan toplam 11 maçta ( 2 Lazio, 2 Akhisar Belediyespor (Türkiye Kupası) ve 7 Süper Lig) Galatasaray kalesinde 20 gol gördü.

Sezon geneline baktığımızda ise Galatasaray her kulvarda 46 maça çıktı ve bu maçlarında sadece 7'sinde kalesini gole kapatabildi.

Son şampiyon, Avrupa (8) ve Türkiye Kupası (9) maçlarının tamamında kalesinde gol gördü. Galatasaray, Süper Kupa'da Bursaspor'dan gol yemezken ligde de Trabzonspor, Medipol Başakşehir, Eskişehirspor, Bursaspor, Torku Konyaspor ve Fenerbahçe'den gol yemedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.14 17:14 - Son Güncellenme: 2016.04.14 17:14 - HABER MERKEZİ
A