G.Saraylı yöneticiler TFF'ye gitti

G.Saraylı yöneticiler TFF'ye gitti

Galatasaray Başkanı Ünal Aysal ve beraberindeki yöneticiler Haftasonu yaşanan olaylar nedeniyle TFF'nin İstinye'deki binasına gitti.

2013.04.08 18:54 - Son Güncellenme: 2013.04.09 08:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
G.Saraylı yöneticiler TFF'ye gitti

Aysal'ın beraberindeki yöneticiler Ali Dürüst ve Abdurrahim Albayrak ile birlikte Mersin İdmanyurdu maçının hakemi Süleyman Abay'ı şikayet ettiği ve TFF Başkanvekili Ufuk Özerten ve Servet Yardımcı ile görüş alışverişinde bulundukları öğrenildi.

Saat 16.00 civarında başlayan görüşme yaklaşık bir saat sürdü.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.08 18:54 - Son Güncellenme: 2013.04.09 08:54 - HABER MERKEZİ
A