'G.Saray R.Madrid'i yenemezse...'
Kopenhag Teknik Direktörü Solbakken, Galatasaray galibiyetini değerlendirdi.
2013.11.06 00:35 - Son Güncellenme: 2013.11.06 00:36 - Spor - HABER MERKEZİ
Kopenhag Teknik Direktörü Solbakken, Galatasaray'ı mağlup ettikleri maçın ardından yaptığı açıklamada, "Daha iyi olan taraftık, özellikle ilk yarıda iyiydik. İkinci yarıda geriye yaslanmak durumunda kaldık. Bizim için çok iyi bir performans oldu." şeklinde konuştu.
Kopenhag'ın şansıyla ilgili soruya cevap veren Stale Solbakken, "Tabi ki 2-0 kazansak daha iyi olurdu bizim için ama son maça kadar mücadele edeceğiz. Galatasaray Real Madrid'i yenemezse bizim için avantaj olacak." ifadelerini kullandı.