G.Saray'ın elinden Arena'sı gidiyor

G.Saray'ın elinden Arena'sı gidiyor

İnönü Stadı'nın yeniden yapımı sırasında TT Arena'yı kullanmak isteyen Beşiktaş'ı reddeden G.Saray'a GSGM'den kötü haber

2012.05.16 10:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
G.Saray'ın elinden Arena'sı gidiyor

Stadın haklarını elinde bulunduran Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü (GSGM), Cimbom'a rağmen Kartal'a kiralamayı kabul etti.

Yıllık 1.5 milyon TL kira, isim hakkının yüzde 25'i ve stat gelirinin yüzde 15'i karşılığında Beşiktaş'ın kullanımına yeşil ışık yakan GSGM, itiraz eden sarı-kırmızılılara da "Statla ilgili yükümlülüğünüzü yerine getirmediniz. Beşiktaş da İstanbul takımı da Arena'yı kullanabilir" denildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.16 10:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A