G.Saray'ın 40 milyonu çöpe gitti
Türk futbolunun kanayan yarası yüksek maliyetli transferler G.Saray'ın 40 milyon eurosu'nun çöpe gitmesine neden oldu.
2012.07.27 10:16 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Son olarak 3 milyon euro ödeyerek aldığı Pino'yu 100 bin euro'ya Mersin'e satması ile gündeme gelen Cimbom; Lincoln, Misimoviç, Stancu, Elano, Neill, Carrusca, İliç, Heinz ve Felipe'nin de aralarında bulunduğu 'hayal kırıklıkları'na toplam 47 milyon 100 bin euro harcamasına karşın, ancak 7 milyon 426 bin euro gelir elde etti.