G.Saray'dan yeni yıl yemeği
Galatasaray Spor Kulübü Basketbol Şubesi'nin yeni yıl yemeği Galatasaray Adası'nda gerçekleştirildi.
2013.12.30 23:54 - Son Güncellenme: 2013.12.30 23:54 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray Kulübü Basketbol Şubesi'nin yeni yıl yemeği gerçekleştirildi.
Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, Galatasaray Adası'nda düzenlenen yemek organizasyonunda, Galatasaray Liv Hospital Erkek Basketbol Takımı ile Galatasaray Odeabank Kadın Basketbol Takımı oyuncuları ile teknik heyetlerinin hazır bulunduğu belirtildi.
Yemeğe, Galatasaray Yönetim Kurulu üyeleri Mehmet Cibara ile Necati Demirkol, kulüp icra kurulu başkanı Lutfi Arıboğan ve basketbol şube koordinatörü Murat Özyer'in de katıldıkları kaydedildi.