G.Saray'dan yeni yıl yemeği

G.Saray'dan yeni yıl yemeği

Galatasaray Spor Kulübü Basketbol Şubesi'nin yeni yıl yemeği Galatasaray Adası'nda gerçekleştirildi.

2013.12.30 23:54 - Son Güncellenme: 2013.12.30 23:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
G.Saray'dan yeni yıl yemeği

Galatasaray Kulübü Basketbol Şubesi'nin yeni yıl yemeği gerçekleştirildi.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, Galatasaray Adası'nda düzenlenen yemek organizasyonunda, Galatasaray Liv Hospital Erkek Basketbol Takımı ile Galatasaray Odeabank Kadın Basketbol Takımı oyuncuları ile teknik heyetlerinin hazır bulunduğu belirtildi.

Yemeğe, Galatasaray Yönetim Kurulu üyeleri Mehmet Cibara ile Necati Demirkol, kulüp icra kurulu başkanı Lutfi Arıboğan ve basketbol şube koordinatörü Murat Özyer'in de katıldıkları kaydedildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.30 23:54 - Son Güncellenme: 2013.12.30 23:54 - HABER MERKEZİ
A