G.Birliği'nden Aykut Demir'e teşekkür

G.Birliği'nden Aykut Demir'e teşekkür

Başkent temsilcisi, bonservis ücreti konusunda Trabzonspor ile anlaşmaya vardığı Aykut Demir'e teşekkür etti

2013.07.05 11:40 - Son Güncellenme: 2013.07.05 11:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
G.Birliği'nden Aykut Demir'e teşekkür

Gençlerbirliği, bonservis ücreti konusunda Trabzonspor ile anlaşmaya vardığı savunma oyuncusu Aykut Demir'e teşekkür etti.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, 24 yaşındaki futbolcunun 2009-2010 sezonunda Hollanda'nın NAC Breda takımından Gençlerbirliği'ne katıldığı hatırlatılarak, "Aykut Demir, uzun yıllar başarıyla terlettiği kırmızı-kara formaya veda etti. Gençlerbirliği formasıyla 12'si Türkiye Kupası olmak üzere 127 resmi maça çıkan defans oyuncumuz, Gençlerbirliği kariyerine 9 gol sığdırdı. Aykut, ilk kez A milli olma duygusunu da takımımızda yaşamıştı. Aykut Demir'e kulübümüze yapmış olduğu katkılardan dolayı teşekkür ediyor" denildi.

"Komando" lakaplı savunma oyuncusu, dün akşam Gençlerbirliği'nin Bolu kampından ayrılarak bordo-mavili yöneticilerle görüşmek üzere Trabzon'a gelmişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.05 11:40 - Son Güncellenme: 2013.07.05 11:40 - HABER MERKEZİ
A