Futbolculara artık prim yok! Şart...

Futbolculara artık prim yok! Şart...

UEFA'dan 1 yıl men cezası alan ve maddi anlamda sıkıntılı günler geçiren Galatasaray'da, futbolculara verilecek olan prim sisteminde değişikliğe gidildi.

2016.03.12 10:10 - Son Güncellenme: 2016.03.12 10:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Futbolculara artık prim yok! Şart...

Galatasaray'da yönetim, futbolcularla bir araya geldi ve sezon sonundaki tabloya göre prim ödeyeceğini açıkladı.

Buna göre Galatasaraylı futbolcuların aldığı galibiyetlerde hak kazandıkları primler havuzda toplanacak. Ve sarı kırmızılı takım sezon bittiğinde ligi 3.bitirirse bu primler takıma dağıtılacak. Aksi takdirde hiçbir oyuncu prim ödemesi yapılmayacak. Ayrıca Galatasaray yönetimi, Türkiye Kupası için de özel prim uygulayacağını açıkladı. 

İŞTE PRİM MİKTARLARI

İç saha galibiyeti: 20 bin TL
Dış saha galibiyeti: 30 bin TL
Derbi galibiyeti: 40 bin TL

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.12 10:10 - Son Güncellenme: 2016.03.12 10:11 - HABER MERKEZİ
A