Futbolcu Necati Ateş, gençlerle camide buluştu
FUTBOLCU Necati Ateş, Antalya'nın Aksu İlçe Müftülüğü'nün 'Gençlerle Camide Buluşalım' projesi kapsamında camide gençlerle biraraya geldi.
2015.01.22 11:22 - Son Güncellenme: 2015.01.22 11:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
Necati Ateş, Suudi işadamı Şeyh Abdulaziz Bin İbrahim Al-İbrahim'in Kundu'da yaptırdığı camide gençlerle sohbet etti. Gençlerin sorularını da yanıtlayan Ateş'e, gecenin sonunda katılımından dolayı plaket verildi.
İlçe Müftüsü Mustafa Şimşek'in ev sahipliğindeki etkinliğe Aksu Belediye Başkanı AK Partili Halil Şahin, Kırkpınar başpehlivanlarından Mehmet Yeşil Yeşil de katıldı. Buluşmada, Mehmet Yeşil Yeşil de gençlerle sohbet etti.