Füniküleri yaya geçtiler

Füniküleri yaya geçtiler

Taksim-Kabataş arasında sefer yapan raylı toplu taşıma aracı olan füniküler arızalanınca yolcular için korku dolu anlar başladı...

2012.07.15 15:46 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Füniküleri yaya geçtiler

Yaklaşık 10 dakika fünikülerde bekleyen yolcular, daha sonra kapıların açılmasıyla dışarı çıkarıldı.

İstasyon merkezinden yolculara bir anons yapılarak, panik yapmamaları gerektiği, teknik bir arızanın olduğu duyuruldu. Bu anonstan sonra aralarında turistlerin de bulunduğu yaklaşık 40 yolcu Taksim-Kabataş arasındaki tüneli yürüyerek geçti. Bu durumu bir yolcu cep telefonu kamerasına kaydetti. Görüntülerde fünikülerden inen yolcular tek sıra halinde, tedirgin bir şekilde tüneli geçmeye çalışıyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.07.15 15:46 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A