Fukuşima kabusu hortladı

Fukuşima kabusu hortladı

Japonlar yine diken üstünde.

2013.07.18 21:33 - Son Güncellenme: 2013.07.18 21:34 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Fukuşima kabusu hortladı

 

İki yıl önce meydana gelen 9 büyüklüğündeki depremin ardından radyasyon sızıntısı yaşanan Fukuşima nükleer santralinde, 3 numaralı reaktörden buhar salınımı tespit edildiği duyuruldu. Santrali işleten Tokyo Elektrik Enerji (TEPCO) şirketinden yapılan açıklamada, "Sızıntının kaynağı belirgin değil" denildi. Dün sabah saatlerinde başlayan sızıntı sonrası kırmızı alarm verildi. 

ÇEVREYE YAYILIYOR

Santral çalışanlarının su verme çalışmaları yaptığı 3 no'lu reakörden sızan radyasyonun, çevreye yayılmaya devam ettiği de kaydedildi. TEPCO yetkilileri, "Aşırı ısınmayı engellemek için geçici bir hortum ve pompalama sistemi devreye sokuldu" diye konuştu.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.18 21:33 - Son Güncellenme: 2013.07.18 21:34 - HABER MERKEZİ
A