Foseptik kuyusuna düşen eşeği itfaiye kurtardı
Kahramanmaraş'ta 4 gündür kayıp olarak aranan eşek, düştüğü foseptik çukurdan itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.
2024.02.26 09:27 - Son Güncellenme: 2024.02.26 09:29 - Güncel - İHA
Onikişubat ilçesi Kurtlar Mahallesi'nde, sahipleri tarafından 4 gündür eşeğin kayıp olduğu ihbarını alan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri harekete geçti.

Bölgede yapılan aramada 5 metre derinliğindeki eski foseptik kuyusunda olduğu belirlenen eşek, itfaiye arama kurtarma ekipleri tarafından kurtarma operasyonu ile bulunduğu foseptik kuyusundan 3 saatte çıkarıldı.

Tedavisi tamamlanan eşek sahibine teslim edildi.