Formula E görücüye çıktı!

Formula E görücüye çıktı!

2014'te ilk defa gerçekleştirilecek olan Formula E serisinde kullanılacak araç tanıtıldı.

2013.09.10 14:00 - Son Güncellenme: 2013.09.10 14:06 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Formula E görücüye çıktı!

 Frankurt Motor Show organizasyonunda Spark-Renault_01E aracı görücüye çıktı.

Formula E Holdings CEO Alejandro Agag ve FIA Başkanı Jean Todt, ilk yarışlarda kullanılacak olan modelin ilk versiyonunu tanıttılar. Formula E aracında 18 inç jantlar ve Michelin lastikler kullanılacak.

Formula E şampiyonası 2014 Eylül ayında başlayacak. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.10 14:00 - Son Güncellenme: 2013.09.10 14:06 - HABER MERKEZİ
A