Fırıncıların başı 'sahte 1 lira' ile dertte
Samsun Fırıncılar Odası Başkanı Yılmaz Yiğit, fırıncıların başının 'sahte 1 lira' ile dertte olduğunu söyledi.
2017.02.18 09:19 - Son Güncellenme: 2017.02.18 09:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başkan Ali Yiğit, sahte madeni paralar yüzünden son günlerde fırıncı esnafının oldukça mağdur olduğunu vurguladı.
Özellikle ellerine madeni 1 liraların sahtelerinin geçtiğini ifade eden Yiğit, "Bu paraları gerçeğinden ayırt etmemiz oldukça güç. Fırıncılara günde yaklaşık 2 bin ile 3 bin TL arasında madeni para geliyor. Bunları bütünletmek için Merkez Bankasına götürdüğümüzde içinden 50 ile 100 TL arasında sahte 1 lira çıkıyor" dedi.
Samsun'da 20 yıldır fırıncılık yapan Nafız Yeşil de sahte 1 liraların kendilerini çok zor duruma soktuğunu dile getirerek, "Her parayı kontrol etmeye kalksak bir saatimizi alır. Bu nedenle madeni paraların sahte olup olmadığını ayırt edemiyoruz" diye konuştu.