Firesiz devam ediyorlar
1.Amatör Küme'de Panayır, Hamitler, Orhangazi Gençlerbirliği ve Orhangazi Hürspor 3'te 3 yaptı.
2013.02.28 17:07 - Son Güncellenme: 2013.02.28 17:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Toplam 46 takımın 6 grupta mücadele ettiği 1. Amatör Küme'de ilk 3 hafta maçları geride kaldı ve 4 takım yoluna kayıpsız devam etti. 2.Grup'ta Panayır ve Hamitler, 3.Grup'ta Orhangazi Gençlerbirliği, 6.Grup'ta ise Orhangazi Hürspor oynadığı 3 maçı da kazandı. 1.Küme'de gruplarında ilk 2 sırayı alan toplan 12 takım play-off mücadelesi yapacak. Play-off maçları 6'şarlı iki grupta tarafsız sahalarda tek devreli lig usulüne göre oynadıktan sonra, gruplarında ilk iki sırayı alan dört takım ile gruplarında üçüncü sırayı alan iki takım arasında oynanacak olan baraj müsabakası sonucundaki bir takımla birlikte
toplam beş (5) takım Süper Amatör kümeye yükselecek.
PANARSPOR'UN MAÇLARI
Panayırspor-Karacabeyspor: 4-0
Altınokspor-Panayırspor: 2-4
Panayırspor-Bursa Dağ Gücü: 2-1
HAMİTLERSPOR'UN MAÇLARI
Hamitlerspor-Bursa Bordospor: 2-1
Karacabeyspor-Hamitlerspor: 1-3
İl Özel İdarespor-Hamitlerspor: 1-2
ORHANGAZİ G.BİRLİĞİ'NİN MAÇLARI
Org.G.Birliği-Şükraniyespor: 2-1
Balkanspor-Org.G.Birliği: 0-1
Org.G.Birliği-Oyak Renault: 2-1
ORHANGAZİ HÜRSPOR'UN MAÇLARI
Muradiyespor-Org.Hürspor: 3-6
Org.Hürspor-Atıcılarspor: 3-2
Keles Gençlik-Org.Hürspor: 0-3