Finlandiya'da kazanmak istiyoruz

Finlandiya'da kazanmak istiyoruz

Bursaspor Futbol Şube Sorumlusu Erkan Kamat, Finlandiya'ya galibiyet için gittiklerini belirterek, "İki maçtan da galip geleceğimize inanıyorum" dedi.

2012.08.01 10:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Finlandiya'da kazanmak istiyoruz

Sabah saatlerinde Özlüce Tesisleri'nden hareket eden yeşil-beyazlı kafile Yenişehir Havaalanı'ndan kalkacak özel uçak ile Kupio kentine gidecek. Yolculuk öncesinde açıklamalarda bulunan Futbol Şube Sorumlusu Erkan Kamat, Finlandiya'ya galibiyet için gittiklerini söyledi. Kamat, futbolcularının ellerinden gelen mücadeleyi göstereceklerine inandıklarını belirterek, "Bu sezonki ilk resmi müsabakamıza çıkacağız. Finlandiya'da şartlar ne olursa olsun elimizden gelen her şeyi yapacağımıza inanıyorum. Avantajlı bir skorla Bursa'ya dönmek arzusundayız. Bu neticeyi alabilecek güçteyiz. Hem Finlandiya'da, hem de içeride oynayacağımız maçta galibiyet elde etmek istiyoruz. Camiamız için hayırlısı olsun" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.01 10:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A