Filmleri aratmayan dolandırıcılık!
Türkiye'ye kaçak yollarla giren Afgan uyruklu 200 kişi bu defa İstanbul diye Malatya'ya getirildi
2018.10.26 20:25 - Son Güncellenme: 2018.10.26 20:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kendi ülkelerinde iş imkanı olmadığı için Türkiye'ye gelen aralarında çocukların da bulunduğu yaklaşık 200 Afgan uyruklu göçmen yaklaşık 1 hafta önce İstanbul diye Malatya'da bırakıldı.
Ayaklarında ayakkabı üzerlerinde montları olmayan kaçak göçmenler üstüne birde açlıkla mücadele ediyor. Maşti Otobüsçüler Federasyonu Dernek Başkan Yardımcısı Ayhan Gönültaş, göçmenlerin 1 haftadır terminalde barındığını söyleyerek, göçmenlerin terminale sığmadıklarını bunun da sorun oluşturduğunu söyledi.
Turizm firması esnafları da göçmenlerin yaşadıkları sıkıntılara dikkat çekerek, buna bir an evvel çözüm bulunmasını istiyor.