Filipinler çalışma gününü 4'e düşürme yolunda

Filipinler çalışma gününü 4'e düşürme yolunda

Filipinler'de şehir merkezlerindeki trafik yoğunluğunu azaltmak için çalışma gününü 4'e indirme önerisi konuşuluyor.

2013.07.11 16:21 - Son Güncellenme: 2013.07.11 16:21 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Filipinler çalışma gününü 4'e düşürme yolunda

Filipinler'de şehir merkezlerindeki trafik yoğunluğunu azaltmak için çalışma gününü 4'e indirme önerisi konuşuluyor. Filipinler hükümeti sözcüsü Edwin Lacierda, bu öneri uygulamaya geçerse ülkenin büyük kayba uğrayacağını söyledi. Ancak, bir avukatın önerisi ile ülke gündemine giren tartışma halen konuşuluyor. 10 yılda trafik sıkışıklığı dolayısıyla 35 milyar dolar kayıp yaşandığını açıklayan Filipinler, son olarak şehirler arası otobüslerin başkent Manila'ya girmesini yasaklayarak şehirden geçen 12 bin otobüs sayısını 3 bine düşürmüştü

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.11 16:21 - Son Güncellenme: 2013.07.11 16:21 - HABER MERKEZİ
A