Fikret Orman son maçına gelmedi

Fikret Orman son maçına gelmedi

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Süper Lig'deki Ankaragücü - Beşiktaş maçına gelmedi. Başkan olarak son maçına çıkma fırsatını değerlendirmemeyi tercih eden Fikret Orman'ın aksine yöneticiler mücadeledeki yerini aldı.

2019.10.19 19:12 - Son Güncellenme: 2019.10.19 19:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman son maçına gelmedi

Ankara'ya yöneticiler Ahmet Kavalcı, Ahmet Ürkmezgil, Hüseyin Mican ve futbol direktörü Ali Naibi geldi.

KAVALCI: 3 PUAN İSTİYORUZ

Beşiktaş Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Kavalcı, son maçı olması nedeniyle yoğun duygular içinde olduğunu söyledi. Görüşlerini sorduğumuz Kavalcı, "Duygularım çok yoğun, doğrudur son maça çıkıyoruz inşallah galip gelerek 3 puanla İstanbul'a döneriz. Yarınki seçime başkan adaylarına başarılar diliyorum, kazanan Beşiktaş olacaktır" dedi.

Ankaragücü-Beşiktaş maçında atlı polisler de görev yaptı.. Eryaman Stadı çevresinde de Tomalar da hazır bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.19 19:12 - Son Güncellenme: 2019.10.19 19:13 - HABER MERKEZİ
A