Fikret Orman resmen başkan

Fikret Orman resmen başkan

Beşiktaş Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman ve yönetim kurulu mazbatalarını alarak göreve resmen başladı.

2012.03.27 16:23 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman resmen başkan

Mazbatasını alan Fikret Orman şu açıklamayı yaptı: "Değerli Beşiktaşlılar, sayın basın mensupları... Normalde heyecanlanmam ama şu anda gerçekten çok heyecanlıyım. İnşallah bu zor dönemden elbirliğiyle, güçbirliğiyle, omuz omuza, Beşiktaşlılara yakışır ve en güçlü şekilde çıkacağız. Herkes bundan emin olsun. Ben buraya önce kendime, arkadaşlarıma ve Beşiktaşlılara inanarak aday oldum. Sağolun, var olun."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.03.27 16:23 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A