Fikret Orman: 'Gol atacağımız içime doğdu'
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Benfica ile 1-1 berabere kaldıkları mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
2016.09.14 00:23 - Son Güncellenme: 2016.09.14 00:23 - Spor - HABER MERKEZİ
06:30
İLGİLİ VİDEO
Benfica - Beşiktaş maçının ardından - 2
Uzatma dakikalarında Anderson Talisca'nın attığı golü hissettiğini belirten Orman, "Frikik olunca gol atacağımız içime doğdu. Golü attık ve çok mutlu olduk. Beşiktaş çok kuvvetli bir takım. Maçları oynadıktan sonra bu takımın üzerine koyacağına eminim" ifadelerini kullandı.