Fikret Orman: 'Gol atacağımız içime doğdu'

Fikret Orman: 'Gol atacağımız içime doğdu'

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Benfica ile 1-1 berabere kaldıkları mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

2016.09.14 00:23 - Son Güncellenme: 2016.09.14 00:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman: 'Gol atacağımız içime doğdu'
06:30 Benfica - Beşiktaş maçının ardından - 2

İLGİLİ VİDEO

Benfica - Beşiktaş maçının ardından - 2

Uzatma dakikalarında Anderson Talisca'nın attığı golü hissettiğini belirten Orman, "Frikik olunca gol atacağımız içime doğdu. Golü attık ve çok mutlu olduk. Beşiktaş çok kuvvetli bir takım. Maçları oynadıktan sonra bu takımın üzerine koyacağına eminim" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.14 00:23 - Son Güncellenme: 2016.09.14 00:23 - HABER MERKEZİ
A