Fikret Orman'dan şaşırtan yorum!

Fikret Orman'dan şaşırtan yorum!

Beşiktaş'ın G.Saray'ı 3 golle mağlup ettiği maçın ardından Başkan Fikret Orman, değerlendirmelerde bulundu.

2017.12.02 21:51 - Son Güncellenme: 2017.12.02 21:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman'dan şaşırtan yorum!

Fikret Orman dev derbinin ardından yaptığı açıklamada; "İyi oynadık, 4-5 tane gol kaçırdık. Abartmamak lazım, önümüzdeki 3 maça bakacağız" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.02 21:51 - Son Güncellenme: 2017.12.02 21:51 - HABER MERKEZİ
A