Fikret Orman'dan şaşırtan yorum!
Beşiktaş'ın G.Saray'ı 3 golle mağlup ettiği maçın ardından Başkan Fikret Orman, değerlendirmelerde bulundu.
2017.12.02 21:51 - Son Güncellenme: 2017.12.02 21:51 - Spor - HABER MERKEZİ
Fikret Orman dev derbinin ardından yaptığı açıklamada; "İyi oynadık, 4-5 tane gol kaçırdık. Abartmamak lazım, önümüzdeki 3 maça bakacağız" dedi.