Fikret Orman, Bursaspor mücadelesinin son dakikalarını izleyememiş
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Vodafone Arena'nın açılış maçı olan Bursaspor mücadelesinin son dakikalarını izleyememiş.
2016.04.12 09:38 - Son Güncellenme: 2016.04.12 09:38 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Vodafone Arena'nın açılış maçı olan Bursaspor mücadelesinin son dakikalarını izleyemedi.
Mücadelenin 67. dakikasında yanında oturduğu 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve yanındakilere, ''Ben daha fazla dayanamıyorum. Buna heyecanım yetmiyor. Kalbim yetmeyecek'' diyerek locadan dışarı çıktı. Stadın koridor kısımlarında yaklaşık yarım saat volta atan Fikret Orman, Bursaspor'un Stoch ile bulduğu golü de izleyemedi. Çok stresli olduğu gözlenen Fikret Orman, maçın bitiş düdüğüyle beraber derin bir nefes alarak Abdullah Gül'ün yanına gidip, kendisini Vodafone Arena'dan uğurladı.
Fikret Orman'ın Abdullah Gül'ü Vodafone Arena'dan uğurladıktan sonra statda bulunan çalışma ofisine geçtiği öğrenildi.