''Fernandes ve Almeida giderse...''
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, klübün resmi televizyonuna açıklamalarda bulunuyor.
2013.11.28 21:23 - Son Güncellenme: 2013.11.28 21:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Orman'ın açıklamalarından satır başları şu şekilde:
"Beşiktaş'ta olmalarının değerini bilmeleri lazım!"
"Beşiktaş'ta oynamak kolay bir iş değildir. Bunun değerini bilmeleri lazım. Fernandes, Almeida'da olduğu gibi, sözleşmesi devam ediyor, bir ücret alıyor. Onu Beşiktaş 2 milyon euroya transfer etmiş ki bonservisin bir kısmını da biz ödedik. Giderse bonservisi bitiyor, gider."
"Almeida ve Fernandes giderse..."
"Fernandes'in kalması yönünde arzumuz var. Ama oyuncu da kendi geleceğidir, ona da hak tanıyorum. Bu süreyi birlikte yaşayalım, o da düşünsün. Sonra görüşmeleri sürdürürüz. Ben ikisi için de umutluyum ama olmazsa olmaz değil. Giderlerse üzüleceklerini düşünüyorum. Ben üzülecek değilim. Burada Beşiktaş'ın menfaatlerini düşünüyorum. Fernandes ve Almeida'nın devre arası ve sezon sonunda alternatifleri bizde mevcuttur."