Ferhat Kasımpaşa'da ilk antrenmanına çıktı

Ferhat Kasımpaşa'da ilk antrenmanına çıktı

Kasımpaşa, Antalya Kampı'nda çalışmalarına devam ediyor.

2015.01.14 15:50 - Son Güncellenme: 2015.01.14 15:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ferhat Kasımpaşa'da ilk antrenmanına çıktı

Teknik direktör Shota Arveladze yönetiminde gerçekleşen antrenman saat 11:00'da başladı. Antrenmana oyuncular koşu ve ısınma hareketleriyle başladılar ve dayanıklılık çalışmalarıyla devam ettiler. Antrenman, pas çalışmalarının ardından yapılan çift kale maçla sona erdi.

Kaleciler Andreas Isaksson, Ertaç Özbir, Yusuf Mersin ve Oto Goshadze kaleci antrenörü İbrahim Yılmaz ile ayrı olarak çalıştılar. Daha sonra yapılan çalışmalarda kaleciler değişimli olarak kaleye geçtiler.

Öte yandan yeni oyuncu Ferhat Kiraz da antrenmana katıldı.

Kasımpaşa yarın saat 17:00'da yapacağı antrenman ile çalışmalarına devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.14 15:50 - Son Güncellenme: 2015.01.14 15:50 - HABER MERKEZİ
A