Ferguson, Van Persie transferinden memnun
Manchester United Menajeri Alex Ferguson, Van Persie'yi kadrosuna kattığı için çok mutlu. Ferguson, yıldız golcünün transferiyle, 1999'da Şampiyonlar Ligi'ni kazanan kadronun forvet hattına yakın bir golcü topluluğuna kavuştuğunu dile getirdi.
2012.08.17 12:37 - Son Güncellenme: 2012.08.17 12:38 - Spor - HABER MERKEZİ
Manchester United Menajeri Alex Ferguson, Robin van Persie'yi kadrosuna kattığı için çok mutlu. Ferguson, Hollandalı golcünün transferiyle, 1999'da Şampiyonlar Ligi'ni kazanan kadronun forvet hattına yakın bir golcü topluluğuna kavuştuğunu dile getirdi.
Premier Lig'de, geçen sezon şampiyonluğu Manchester City'e kaptıran, şampiyonlar ligine de beklenmedik şekilde grup sürecinde veda eden Manchester United'da, yeni sezon öncesi yüzler gülüyor. Shinji Kagawa'nın ardından, Robin van Persie'nin de kadroya katılması, menajer Alex Ferguson'ı fazlasıyla memnun etti. Ferguson, Van Persie'nin yanı sıra, Wayne Rooney, Danny Welbeck ve Javier Hernandez'den oluşan forvet hattını, 1999 yılında, kulübe aynı sezon içinde 3 kupa kazandıran forvet hattıyla kıyasladı.
Manchester United, 1999'da Premier Lig ve Federasyon Kupası'nın yanı sıra, unutulmaz maçta, Bayern Münih'i son dakikada bulduğu gollerle yenerek, Şampiyonlar Ligi'ni de kazanmıştı. Kulüp tarihine geçen kadronun forvetleri Dwight Yorke, Andy Cole, Teddy Sheringam ve Ole Gunnar Solskjaer'di.
Menajer Ferguson, elinde o efsanevi kadronun forvet hattıyla kıyaslanabilecek bir oyuncu topluluğu olduğunu dile getirdi. 1999'da, Avrupa'nın en iyi 4 forvetine birden sahip olduklarını hatırlatan Ferguson; "Rooney ve Van Persie'ye aynı anda sahip olabilmek çok özel bir durum. Ayrıca elimizde Welbeck ve Hernandez gibi çok etkili forvetler var.
Böylesine özel oyunculara oynama süresi yaratmam gerekecek. Umarım en doğru kombinasyonu bulabilirim" diye konuştu. İlk hedeflerinin, Premier Lig'de şampiyonluk unvanını yeniden ellerine geçirmek olduğunu vurgulayan Ferguson; "Geçmişte her zaman kaybettiğimiz sezonların ardından daha güçlü döndük. Bu sezon da aynısını yapacağımıza eminim" dedi.