Fenerbahçeli futbolculardan anlamlı ziyaret

Fenerbahçeli futbolculardan anlamlı ziyaret

Ziraat Türkiye Kupası 4. hafta müsabakasında Altınordu ile oynayacağı karşılaşma için İzmir'e giden Fenerbahçe, İzmir Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Hastanesi Onkoloji-Hemotoloji servisinde tedavi gören sarı-lacivertli taraftarları ziyaret etti.

2015.01.20 16:18 - Son Güncellenme: 2015.01.20 16:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçeli futbolculardan anlamlı ziyaret

 İdari Menajer Hasan Çetinkaya ile Caner Erkin, Alper Potuk, Pierre Webo ve Dirk Kuyt'ın yer aldığı ziyarette tedavi gören miniklere moral verildi. Minik taraftarlarla sohbet eden futbolcular hatıra fotoğrafı çektirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.20 16:18 - Son Güncellenme: 2015.01.20 16:18 - HABER MERKEZİ
A