Fenerbahçeli futbolculardan anlamlı ziyaret
Ziraat Türkiye Kupası 4. hafta müsabakasında Altınordu ile oynayacağı karşılaşma için İzmir'e giden Fenerbahçe, İzmir Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Hastanesi Onkoloji-Hemotoloji servisinde tedavi gören sarı-lacivertli taraftarları ziyaret etti.
2015.01.20 16:18 - Son Güncellenme: 2015.01.20 16:18 - Spor - HABER MERKEZİ
İdari Menajer Hasan Çetinkaya ile Caner Erkin, Alper Potuk, Pierre Webo ve Dirk Kuyt'ın yer aldığı ziyarette tedavi gören miniklere moral verildi. Minik taraftarlarla sohbet eden futbolcular hatıra fotoğrafı çektirdi.