Fenerbahçeli futbolculardan 3 Temmuz protestosu
Fenerbahçeli futbolcular, şike soruşturmasının başlangıç tarihi olan '3 Temmuz'u alkışlarla protesto ettiler.
2013.07.03 20:05 - Son Güncellenme: 2013.07.03 20:05 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe ve Türk futbolu için bir dönüm noktası olan 3 Temmuz 2011'in üzerinden tam 2 sene geçti. Fenerbahçeli futbolcular, 3 Temmuz'u ve şike sürecini 19:07'de alkışlarla protesto ettiler. Fenerbahçe'nin resmi Twitter hesabından da "Bugün 3 TEMMUZ, saat 19.07... Futbolcularımızdan alkışlı protesto! " tweet'i atıldı.