Fenerbahçeli futbolculara yoğun ilgi
Fenerbahçeli futbolcular Cuma namazını köylüler ile kıldı. Cami çıkışında ise futbolcularla vatandaşlar ilgi gösterdi.
2016.07.08 15:22 - Son Güncellenme: 2016.07.08 15:22 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası'nda bulunan sarı-lacivertliler, Cuma namazını Bıçkıyanı Camisi'nde kıldılar. Takım otobüsü ile Bıçkıyanı Köyü'ne gelen Fenerbahçeli futbolculardan Mehmet Topal, Alper Potuk, Salih Uçan, Şener Özbayraklı, Aatif ve bazı genç oyuncular Cuma namazını burada kıldı. Namaz öncesinde ve sonrasında vatandaşların yoğun ilgisi ile karşılaşan sarı-lacivertli futbolcular, taraftarları kırmayarak hatıra fotoğrafı çektirdiler.