Fenerbahçeli futbolcular yemekte buluştu
Fenerbahçeli bazı futbolcular yemekte buluştu.
2013.12.19 22:51 - Son Güncellenme: 2013.12.19 22:54 - Spor - HABER MERKEZİ
F.Bahçeli futbolculardan Gökhan Gönül, Kuyt, Bruno Alves, Meireles, Webo ve Bekir dün akşam birlikte yemek yediler. Boğaz'daki bir mekânda yenilen yemeğin fotoğrafını Gökhan Gönül twitter'da paylaşırken Meireles ve Webo'nun mojito içtiği, diğer oyuncuların ise kırmızı şarap tercih ettiği görüldü.