Fenerbahçeli futbolcular yemekte buluştu

Fenerbahçeli futbolcular yemekte buluştu

Fenerbahçeli bazı futbolcular yemekte buluştu.

2013.12.19 22:51 - Son Güncellenme: 2013.12.19 22:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçeli futbolcular yemekte buluştu

F.Bahçeli futbolculardan Gökhan Gönül, Kuyt, Bruno Alves, Meireles, Webo ve Bekir dün akşam birlikte yemek yediler. Boğaz'daki bir mekânda yenilen yemeğin fotoğrafını Gökhan Gönül twitter'da paylaşırken Meireles ve Webo'nun mojito içtiği, diğer oyuncuların ise kırmızı şarap tercih ettiği görüldü.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.19 22:51 - Son Güncellenme: 2013.12.19 22:54 - HABER MERKEZİ
A