Fenerbahçeli futbolcular taraftarla selfie çekildi

Fenerbahçeli futbolcular taraftarla selfie çekildi

Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi Play-Off turu ilk maçında Yunanistan temsilcisi Atromitos'u 1-0 yenmesinin ardından futbolcular stattan çıkışta taraftarlar ile selfie çekildi.

2015.08.21 09:13 - Son Güncellenme: 2015.08.21 09:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçeli futbolcular taraftarla selfie çekildi

Fenerbahçe'nin Atina'da ikinci maç için avantajlı bir skor yakalamasının ardından kafile, yoğun güvenlik önlemi altında stattan ayrıldı. Stat çıkışında futbolcuları bekleyen bir grup taraftarın isteğini kırmayan futbolcular bol bol selfie çekildi.

Robin van Persie'nin kaydettiği kafa golü, Fenerbahçe'nin Atina'dan avantajlı bir skorla ayrılmasına sebep oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.21 09:13 - Son Güncellenme: 2015.08.21 09:14 - HABER MERKEZİ
A